JAWATAN KOSONG

PELUANG MENAMBAHKAN PENDAPATAN DARI RUMAH SEBAGAI JURUTAIP MEMPROSES DATA PENGIKLANAN (RM300.00 - RM800.00 SEMINGGU)

Salam sejahtera!

Menjelang tahun baru 2010 ini, kami menawarkan jawatan kosong kepada seberapa banyak individu yang berminat untuk menambahkan pendapatan dari rumah sebagai Jurutaip Memproses Data Pengiklanan (Home Based Ads Data Entry / Typist Personel) . Kami merupakan penyedia servis perkhidmatan pemprosesan data pengiklanan yang berkesan untuk menarik minat pelanggan dan telah beroperasi sejak sekian lama dalam industri ini. Oleh kerana mendapat sambutan yang amat menggalakkan, kami mencari individu yang bertanggungjawab memproses data pengiklanan; pada masa dan dalam keselesaan rumah sendiri.

Sila kunjungi ke muka/surat bidang kerja untuk MAKLUMAT LANJUT...

Saturday, August 7, 2010

BUKTI DAN TESTIMONI

Lihatlah bukti terkini pembayaran yang diterima oleh seorang ahli kami yang telah berjaya menjana pendapatan yang diingini dengan menyertai kerjaya sebagai Jurutaip Memproses Data Pengiklanan.

TESTIMONI AHLI BERJAYA      
 Lihatlah apa kata mereka yang telah berjaya! 

Nama: Shamshuri Bin Bukhari

"Kerjaya ini benar-benar telah meningkatkan pendapatan saya. Perolehan saya RM700 ke atas dalam masa 2 minggu sahaja. Malah ada kalanya RM250 sehari! Apakah rahsia saya? Saya mengikuti segala panduan dan latihan yang diberikan oleh pihak pengendali. Caranya adalah rajin dan usaha yang berterusan setiap hari mengikut panduan serta motivasi yang diberikan dalam pakej bonus."

Nama: Natriah Binti Norlin

"Dengan hanya modal RM50 saya berjaya memperolehi pendapatan sekurang-kurangnya RM50 setiap hari."

No comments:

Post a Comment