JAWATAN KOSONG

PELUANG MENAMBAHKAN PENDAPATAN DARI RUMAH SEBAGAI JURUTAIP MEMPROSES DATA PENGIKLANAN (RM300.00 - RM800.00 SEMINGGU)

Salam sejahtera!

Menjelang tahun baru 2010 ini, kami menawarkan jawatan kosong kepada seberapa banyak individu yang berminat untuk menambahkan pendapatan dari rumah sebagai Jurutaip Memproses Data Pengiklanan (Home Based Ads Data Entry / Typist Personel) . Kami merupakan penyedia servis perkhidmatan pemprosesan data pengiklanan yang berkesan untuk menarik minat pelanggan dan telah beroperasi sejak sekian lama dalam industri ini. Oleh kerana mendapat sambutan yang amat menggalakkan, kami mencari individu yang bertanggungjawab memproses data pengiklanan; pada masa dan dalam keselesaan rumah sendiri.

Sila kunjungi ke muka/surat bidang kerja untuk MAKLUMAT LANJUT...

Saturday, August 7, 2010

BAYARAN PENDAFTARAN

Pihak kami hanya mengenakan bayaran sekali seumur hidup sebanyak RM50 semata-mata, tanpa bayaran berulang (pembaharuan) atau fee tersembunyi. Ini adalah bertujuan untuk menampung kos perlantikan / pendaftaran dan bahan-bahan 'Latihan Komprehensif' yang akan dihantar terus ke email anda. Fee sekali seumur hidup ini juga adalah untuk khidmat bantuan / pertanyaan dan pemantauan prestasi. Tiada perniagaan yang mampu memberikan kos perkhidmatan, overhead, bahan latihan, serta masa yang berharga secara percuma. Di samping itu, fee yang dikenakan ini juga bertujuan untuk menyakinkan kami bahawa anda betul-betul serius untuk bersama kami. Cara pembayaran fee:

1.    deposit tunai ,
2.    pembayaran elektronik
3.    bank transfer 

Bayar kepada : WAN MAR EKMAM MAHADI B OMAR 
Akaun no : 152050255231 (MAYBANK)

Kos penghantaran adalah percuma! Bahan 'Latihan Komprehensif' akan dihantar terus ke email anda 2 hingga 24 jam selepas pembayaran diterima dan pendaftaran diproses.
Selepas membuat bayaran, emailkan nama penuh anda serta bersama salah satu dari bukti pembayaran yang berikut: -

1.    slip bank-in, atau
2.    ATM transfer slip, atau
3.    slip transfer PBebank/ Maybank2u  

E-mail kepada saya butir-butir maklumat pembayaran seperti:

Nama anda:
No KP/Ic:
Alamat:
Nama bank:
Tarikh dan masa:
 No.transaksi:


E-mail saya: MahadiOmar88@gmail.com / C_ronaldo9788@yahoo.com

BERTINDAKLAH SEGERA!!! Jadilah antara yang terawal, dan mulakan usaha untuk menambahkan lagi pendapatan anda pada hari ini juga. JANGAN BIMBANG!!! Kami tidak menipu anda semata-mata untuk mendapatkan bayaran fee yang tidak seberapa itu. Tiada gunanya nama baik kami yang sedia terpelihara ini terjejas semata-mata kerananya. Kami  juga berkongsi impian yang sama seperti anda... BEBAS DARI BELENGGU KEWANGAN DAN MENIKMATI KESENANGAN HIDUP BERSAMA YANG TERSAYANG! Kami akan membantu anda bagi merealisasikannya, dan amat berbesar hati untuk menerima segala maklum balas dari anda. Mulakan langkah anda yang pertama ke arahnya, dan jadilah sebahagian dari keluarga besar kami hari ini juga.

Yang benar,
Wan Mar Ekmam Mahadi

No comments:

Post a Comment